Frakt og levering

Vi benytter Helthjem som fraktleverandør for våre pakker som leverer til din postkasse/dørmatte. For noen adresser uten dekning eller ved pakker over 5 kg leveres pakken til utleveringsstedet nærmest deg. Vi har normalt 3-5 virkedagers leveringstid, og alle våre pakker har sporing. Vi tar forbehold om at det kan forekomme økt behandlings- og leveringstid under salgsperioder som Black Week og høytider.

Fraktmåter

Fraktpris for din levering vises før du betaler i kassen, slik at du nøyaktig vet hva totalbeløpet blir. Husk å bruke korrekt adresse og postnummer på leveringsadressen din. Vi pakker og klargjør din ordre for utsending innen 1. arbeidsdag etter din bestilling. Deretter tar frakt normalt 3-5 arbeidsdager.

Vi benytter Helthjem som fraktleverandør på våre pakker. Helthjem leverer pakker hjem til kunden, enten på dørmatten eller i postkassen. Dersom din pakke er for stor (over 5 kilo) eller Helthjem ikke har dekning i ditt postnummer (sjekk din adresse her: Slik leverer vi pakken din | Helthjem)  vil vi sende pakken til nærmeste utleveringssted.

Med levering hjem til postkasse/dørmatte, er det Helthjems avisbud som leverer. Budene til Helthjem jobber om natten, og du trenger ikke være våken for å ta imot pakken. Helthjem leverer over hele landet seks dager i uken. Ved levering til utleveringssted så vil pakken sendes til den butikken som er nærmest deg. For mer informasjon og personvernerklæring, les mer her

Sporing

Alle våre forsendelser har sporing. Leveringsbekreftelse med sporingsnummer til din pakke sendes til deg på mail og SMS når pakken sendes fra vårt lager.

Spor pakken din her.

Mangler eller feil ved levering 

Hvis du har mottatt feil vare, eller mangler en eller flere varer i forhold til din ordrebekreftelse kan du sende en e-post til webshop@nutrilett.no

Denne e-posten må inneholde følgende informasjon:
• Ordrenummer
• Varenummer på varen som mangler

Vi vil deretter jobbe med å finne ut hva som har skjedd og rette opp eventuelle feil.

Fraktkostnader 

For uavhentede pakker som ikke er avtalt på forhånd med Nutrilett.no vil kunden bli belastet med et gebyr på 69,- inkl. mva. Dette gebyret skal dekke frakt for retur. Gebyret gjelder selv om man ønsker å få ordren tilsendt på nytt.

Retur

Som kunde hos oss har du alltid 14 dagers angrerett fra den dagen du mottar din pakke.

Ønsker du å returnere din pakke? Slik gjør du:

  1. Ta kontakt med vår kundeservice på telefon 22 33 33 43 eller e-post: webshop@nutrilett.no. For at vi skal kunne hjelpe deg, trenger vi informasjon om
    •  Ordrenummer
    • Varenummer på varen som ønskes å sende i retur
    • Returårsak
  2. Vår kundeservice sender deg en fraktetikett på mail som du printer ut og fester utenpå returpakken.
  3. Pakken leveres til et av Helthjem sine innleveringssteder, finn hentestedet som passer best for deg her
  4. Husk å feste returetiketten godt på pakken, og stryk over eventuelle gamle etiketter.
    (Vi anbefaler at du sparer på innleveringskvitteringen du får ved retur av pakken)

 

Vi tar et fast gebyr på 69 kroner for retur av varer du ikke ønsker å beholde.

Når vi har behandlet returen sørger Klarna for oppdatert faktura eller for tilbakebetalingen. Dersom du har valgt faktura, men ikke betalt den, vil varen slettes fra din faktura. Har du betalt med kort vil Klarna ta kontakt med deg for tilbakebetaling. Tilbakebetalingen vil skje innen 7-14 virkedager etter at din retur er godkjent. Du kan logge deg inn på www.klarna.no eller via Klarna app’en for å få oversikt over dine utestående beløp samt betalingsinformasjon.

For å få tilbakebetalt hele beløpet ved retur/angrerett, skal varen sendes tilbake i samme stand som da du mottok den. Det vil si i originalemballasje. Dersom originalemballasjen er ødelagt vil varen anses som brukt. Bruk gjerne den samme emballasjen du mottok varen i.

Logistikkpartner

Nutrilett.no har logistikkpartner Health and Sports Nutrition Group AS